dinsdag 23 december 2008

Dromen zijn niet altijd bedrog

Gisteren besloot ik om op mijn vrije dag de kerstmarkt in Antwerpen te bezoeken. Stap ik op de terugweg uit op station Roosendaal om over te stappen naar de trein naar mijn woonplaatst werd ik opgewacht door de Marechaussee die bezig waren met een paspoort controle.
U raadt het al, ik had mijn paspoort niet bij, totaal niet aangedacht.
Gelukkig had ik wel mijn rijbewijs mee dus ik mocht het land in. Kreeg nog wel een preek mee dat ik altijd mijn paspoort mee moet nemen als ik naar het buitenland ga.
Het is weliswaar niet precies het zelfde, maar het voorval deed mij toch denken aan de droom waar ik eerder over berichtte.

1 opmerking:

  1. Dit is wel heel erg bizar, gelukkig was het wat minder geweldadig in het echt, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen